kommer inte på något

hejj, är hemma nu.
har varit hos pappa
i helgen, eller mest
hos farmor. åkte
i fredags, då gjorde
vi ingenting, åt tacos
sen somnade jag kvart i
tio ?! tidigt, jag vet..
sen igår så kom bea
typ vid tre, så gick vi
till farmor och fikade och
så, sen så spelade jag och
bea spel, kollade på tv
och så. kollade på scary
movie 2, hur dålig som helst
men lite rolig endå.
sen idag var vi och badade i
badhuset, inte så jätte roligt
det finns inte ¨å mycket att göra
där och det var kallt och så.
sen åkte vi hem till farmor och
åt kalkon och fruktsallad och så.
alltid lika gott!
satt och tänkte lite på vägen hem
och jag ska fixa en musikvideo
med mig själv, haha.
men jag ska göra en musikvideo
och streetdance, om jag kan hitta
nåt på youtube eller så.
och musik till. bara det att jag aldrig
kommer ha tid eller orka.
och sen ska jag skaffa en fotoblogg med
där jag kommer ta bilder varje dag och
lägga in. men den kommer inte än.
skolan denna veckan, mycket läxor
typ och ett so prov,och långa dagar.
att man orkar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0