don't bring flowers after i'm dead

jag skulle vilja ha en tvilling!
någon som såg ut typ som jag.
jag har aldrig haft något syskon
hos mamma, tråkigt faktiskt.
helt jävla ensam. men hos pappa
har jag två syskon, men dom träffar
jag inte så jätte ofta tyvär. men dom
är världens sötaste jag lovar.
fasst samtidigt endå skönt att
inte ha något syskon för då
får man mer saker och slipper
dela allt, men det är ensamheten
fasst jag har ju lilla shira, haha!
men iallafall.
jag har inte sett new moon än ?!
det är en film man bara måste se
ju! herregud. ska hyra den direkt
när den kommer ut. ska slänga
mig på den.
och nu är jag sugen på choklad
bollar. )))):

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg :)



jag vill också ha en tvilling!! OCH du måste se new moon, världens bästa film! :D



2010-01-14 @ 14:00:22
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: feliciabergstrand

tacktack,

och jag ska hyra new

moon precis när den kommer ut.

haha (:

2010-01-18 @ 20:01:37
URL: http://fffeliciabergstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0