dagens llåt - no one wants forever, laurel

är inte på jätte bra humör idag.
kanske för att alla har varit skit
bitchiga idag, orkar inte med det!
och för det första så lämnar man
inte några utanför, och för det andra
så mobbar man inte sina vänner ?!


anyway. idag har jag varit i skolan
inte sådär jätte roligt precis men det
duger.. efter skolan blev det tjejgrupp
med tjejorna, kollade på fjorton suger
och åt chips och lite godis. mysigt.
och efter det körde yvonne ner oss till
konfan, snäll som hon är. så satt vi där
och lamade och sjöng jätte fina sånger
och lekte lite lekar, ehm, jag har ju haft
roligare i mitt liv kan jag ju säga ?!
jusste, idag smällde någon raket i en
papperkorg så brandlarmet gick.
haha alla fick typ panik, detta va frida
- det brinner! hämta jackorna
- MITT SMINK ?!?!?!
ehm aa, snacka om att va beroende?
haha jag älskar dig frida lilla ♥


Kommentarer
Postat av: frida

BHAHAHAHAHHAHA.

men de kunde ju brinna inne

då skulle jag inte ha nått smink kvar :(

HAHAHHA älskar dig med 1 (L)

2010-01-11 @ 22:00:38
URL: http://ffridaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0