dagens låt - now i'm that bitch.

igår var jag med becka.
vi gick på stan och a6.
jag hittade ett par leggins.
vila - 150 :- rea.
och på a6 träffade vi
jacob och rasmus, som vanligt.
så gick vi till ikea så satt rasmus
och spelade tv-spel -.-
så kom mamma och hämtade oss.
jag och rebecka alltså. så åkte vi
hem och jag satte mig vid datorn.
och idag vaknade jag av att mamma
ringde som hade varit och köpt nya
soffor, äntligen nya soffor!
och idag blir det väll becka eller nåt.
vet inte vad vi ska göra.
och mamma är borta, jag vet inte
vart hon är. haha.

detta lovet har varit sådär.
kommer inte ihåg vad jag har gjort.
men jag vet att jag har varit i tenhult
och stan och a6 som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0