dagens låt - bad day the chipmunks

where is the moment we needed the most '
tjaaa, idag har jag tatt det lugnt typ hela
dan, va på stan/mc med emelie, träffade
också jacob och johan.
och jag tror vi har beställt en jacka
till shira nu, HAHAHAHA. stackarn,
men hon kommer frysa ihjäl annars..
och det vill vi inte.
iaf, just nu sitter jag och kollar på
hål i väggen på 6an, haha jag vill
också göra de ju, det ser skit kul ut.
och, jag har aldrig nåt kul
och lägga ut på bloggen, typ
modetips och sånt eftersom jag
inte är expert på sånt så min blogg
är kanske lite ointressant nu men det
kommer..
men ska ta och fixa en riktig design snart.
det tar ju inte några timmar för mig direkt
typ en vecka, för jag bara gör om allt hela
tiden, haha. men nu ska jag göra iordning
mig för sängen snart, skola imon ..

vättern imorse.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken häftig bild...Vart är den tagen, vart bor du?

2010-01-12 @ 21:57:42
Postat av: feliciabergstrand

tack, bilden är tagen

vid vätterstranden i jönköping (:

2010-01-13 @ 16:01:05
URL: http://fffeliciabergstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0