where are you now, when i need you the most

tjabbatjena.
varför måste jag vara
sånt problembarn?
det har alltid varit problem.
jobbigt, och jag är en sån person
som ger upp lätt..
iaf, dagen har väll varit sådär.
först hade vi spanska, det kom
nån söt liten gubbe och sjöng
för oss. typ spanska sången och så.
sen matte, jag är smart!
sen lunch, sen idrott, fyfan vad
jobbigt det var -.-
sen hade vi ingen hemkunskap (ovanligt?)
så vi hade engelska istället så slutade
vi typ halv 2, as chill (:
sen gick jag hem och sov och åt.
jag har skit ont i mina tänder så jag fick
äta potatismos och korv, kan inte äta nåt
annat, sen åkte jag och emelie upp till a6.
såklart åt vi på  mc, vad annars, jag köpte
en milkshake, ååååååååååååh! :D
sen åkte vi hem och nu pluggar jag.
jag är fett trött och jag orkar inte skolan!!!
pusshej, jag fryser.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej!

Intresserad av mode? Kika in på min modeblogg om modefenomen, trender och printdesign...

2010-02-05 @ 00:00:48
URL: http://lucide.blogg.se/
Postat av: feliciabergstrand

okej :D

2010-02-05 @ 10:45:02
URL: http://fffeliciabergstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0