har tråkigt

Lovar du att vara ärlig?

ah
Du heter: felicia elionora bergstrand
Smeknamn: filli, mormor och dom kallar mig flisan, hehehe
Låt som när du är ledsen sörjer till? yesterday - leona lewis
Beroende av: godis, datorn och musik.
Vem behöver du mest just nu: ..
Vad tror folk om dig? dampoffer, pms barn
Stämmer det? tydligen
Vad får du oftast komplimanger för? vet inte.
Vad säger du för att imponera på någon? vet inte?
Hur imponerar man på dig? vet inte det heller
Brukar du skratta för dig själv? ibland :o
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: mamma: ja
Var bor du? jkpg
Trivs du där: jadå
Äger du några converse: nepp
Vad har du för mobil operatör: tre
Är du allergisk i mot något: nejj
Har du haft sex idag: ne
Nästa mål i ditt liv: bli frisk
Hur svarar du i mobilen: ah hallå
Vem ringde du senast? frida ek
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: vet inte :o
Antal timmar sömn inatt: fan vet jag (:
Sov du ensam: nejj, hunden
Brukar du komma i tid: jadå..
När mår du bra: när jag är med mina kompisar, och när det är sommar.
När blev du fotad senast: igår
Hur känner du dig nu: ont i halsen och hicka
Vanligaste färg på dina kläder: svart,vitt typ.
Vad tycker du om fötter: det är väll normalt ? HHAHA
Vad saknar du: sommaren!!!
Hade du en bra kväll igår: jadå.
Favorit dryck på morgonen: juice
Rakar du benen: of course
När brukar du oftast gå och lägga dig: typ tio, halv elva
är du blyg: ja, tyvär ):
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: kanske.
ad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: vet inte?
Är du nöjd med ditt liv: kunde varit bättre..
Är du bortskämd: får typ allt jag vill ha.
Vad gör du i morgon: skolan
Vad är det värsta du vet? spindlar och bitchar o mkt mer!
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? vetinte.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? kissie såklart? HAHA nej jag vet inte?
Vad längtar du till? sommaren förfan!
Har du bra vänner och äkta vänskap? ja
Vad använder du för shampoo? garnier
Vad är det finaste du fått? shira
En speciell dag du minns: massa.
Hur gammal är du: 15 snart
Tycker du om någon just nu: vet inte..
Om fem månader: solar och badar hoppas jag!
Du samlar på: började samla på 20 lappar i veckan, gick inte så bra....
Gröna eller röda äppeln: gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: mamma, måste ju ha ngn o ta ut min ilska på '(a)
Gillar du golf: vad är golf? haahah nejj (:
Vilken tid gick du upp idag: halv 10 typ -.-
Har du sovit i din egna säng inatt: yyes
Har du strumpor på dig nu: nejj, drf jag fryser.
Är det okej att gråta: japp
När grät du senast: vet inte.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: ge mamma dom, är nog skyldig henne det, för allt hon köper, hahah nej jag skulle köpa mig en till kamera :D
Tycker du det är viktigt att ha märkes kläder: nej -.-
När går du upp ur sängen en helgmorgon: beror på
Har du piercing: öronen, vill ha över läppen.
Vill du gifta dig: klart (:
Vill du ha barn: ja
Solar du ofta: på sommaren, ja
Är du bra på att laga mat: HAHAAHAHA de ska vi ine tala om..
Är du flygrädd: som fan! får panik..
Hur vig är du: absolut inte!
Är du musikalisk? nejjjjj
Vad dricker du helst när du är törstig: cola eller juice eller vatten (y)
Vilken är din favoritglass: vet inte.
Tror du på ett liv efter döden: vet inte -.-
Tycker du om sushi: vet inte, har inte testat :o
Vad äter du helst när du ser på film: godis
Bor dina föräldrar tillsammans: nejj
Har du tandläkarskräck: nejj
Är du morgon eller kvällsmänniska: kväll, hahah
Vad har du för färg på ögonen?: blågröna
Har du någon gång gråtit dej till sömns: tror jag inte.
Biter du på naglarna: ja, eller har slutat, lite..
Röker du: nejj
Hur ofta tränar/motionerar du: aldrig HAHAHAHAH
Senaste låt du hörde: enegry - keri hilson

Kommentarer
Postat av: SANNA ♥

Hej, det är så att jag är med i en tävling, och skulle vara jätte tacksam om du ville rösta en femma! Det skulle betyda så mycket.



http://www.yourmoda.se/skyltfonster/?id=13050



Om du gör de är ja evigt tacksam!

Postat av: feliciabergstrand

visst ;)

2010-02-28 @ 17:37:08
URL: http://fffeliciabergstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0