hemmakvälll @ lets dance

hejj, sitter hemma ikväll med
mamma, orkar inte göra nånting.
kan vara skönt och bara vara
hemma också. har ätit tacos och
spelat kort och kolat på tv och
varit ute och så. trevligt.
sitter och kollar på lets dance
som är tråkigt -.-
jag har inget liv så jag kollar
på lets dance, haha!
våran familj är efterbliven.
jag mamma och shira,
fasst shira är mest efterblivnast
sen kommer mamma, :o
HAHAHAHA fasst det är rätt kul endå (;
och jag har fortfarande ont i tänderna
kan typ inte äta nånting?! herregud
jorden går under.
nejj men det är jobbigt, för jag
älskar ju mat (a)
men vi hörs imon, ska snart
sova i min sköna säng! puss


hak-herbet! finast '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0