jag ångrade mig hela tiden.

jag vet att jag inte riktigt är någon
bra vän, jag börjar känna mig svag
och jag vet inte riktigt vart jag står
längre, jag känner inte igen mig själv
liksom, det jag ser nu är en sårbar
flicka med många känslor. jag vill
inte vara sån här. jag vill kunna
tänka positivt, på allt det underbara
som jag faktiskt har, än att tänka
på det dåliga. jag är falsk rakt igenom
och jag sårar många, jag vill ändra mig!
jag vill verkligen det, inte bara för eran
skull utan för mig själv med. jag vill faktiskt
kunna visa att jag finns här och att jag ställer
upp för vem som hellst oavsett vad.
jag vill kunna vara stark och glad varje dag.
och alla bara klagar på mitt humör hela
tiden, ingen ser sjukdomen i mig..
att jag faktiskt blir arg och deprimerad.
och när jag tänker på det blir det bara
värre, det är då jag visar mig svag.
men en sak har jag, och det är världens
bästa vän. inte bästavän utan att hon
verkligen ställer upp och finns där.
att hon aldrig kommer lämna mig.
sån ska man va.. inte sån som jag.
jag är bara skit under era skor.
men nu måste det bli en ändring,
jag ska stå upp och visa vad jag faktiskt
kan, jag mår själv inte så bra att se mig
såhär.


ta vara på det du har, innan det är försent.

Kommentarer
Postat av: Puss

Du ska veta att du är en bra vän du också, du lyssnar o förstår. Du kommer snart må bättre när du får medicin för det där med köldkörtlen (stavas?)

2010-02-03 @ 12:47:36
Postat av: feliciabergstrand

får väll hoppas på det.. (:

2010-02-03 @ 16:29:45
URL: http://fffeliciabergstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0