battlefield (8)

hejj, kom nyss hem från
huskvarna, har varit ute
hela dan idag. haha orka.
först vaknade jag med becka
så gjorde vi iordning oss,
hon skulle jobba och jag skulle
va med emelie, så jag och emelie
åkte upp till a6 och så träffade
vi amanda. så gick vi med henne
lite, sen träffade vi ebba och åkte
till råslätt sen hem till henne och
fixade oss, sen åkte vi buss typ
runt hela huskvarna med folk
och hitta någnonstans  va, sen drog
vi till några men blev utslänga.
så jag , frida och emelie gick til hemma
kväll och köpte godis, och sen tog vi bussen
hem och nu sitter jga här och väntar på
att pappa ska svara på sms,.
ska till pappa imon, med frida kanske.
jappjapp,. ´och jag frsyer nu så
jag ska krypa ner under täcket och
kolla påfilm,. förlåt att jag är så sas
men jag kan inte skriva normalt nu.
pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0