lördaaaaag.

hallo, har fixat mig till vätterfesten nueee.
ska dit med frida och kanske danne, i don't know.
gick upp jätte tidigt idag för att öva med konfirmationen
och fixa mig och allt. men konfirmationen gick väll bra kanske?
haha. skönt att slippa tänka på det nu, sen efter konfirmatrionen
va de feeeeest, haha eller kalas , eller va man nu vill kalla de.
sen efter åkte jag och mamma till a6 så jag kunde köpa en almenacka
men de fanns inga, men jag hittade en skjorta iaf.

glömde lägga in att jag fick en flygtur med farbror med.
haha, kommer få svindel där uppe.
men ajja, nu ska jag drattaaa, pussen


Kommentarer
Postat av: n

Vilken är din favorit årstid?:D

2010-08-14 @ 21:54:01
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0