fortfarande sjuuuuk..

fortfarande sjuk som sagt, så de blir ingen skola idag.
har pluggat lite, jag hade matteläxa tills imon och så
hade jag ingen mattebok så jag skulle inte ha gjort matte
läxan, men sen så hittar man en mattebok hemma OCH ett
räknehäfte. så jag gjorde matteläxan. duktigt!
så har jag städat mitt rum lite för de va så himla dammigt
och hårigt, usch.. och det enda jag behöver just nu är en
dusch, DUSSSSSCH! och så måste jag ta bort photoshop från
min dator för den blir seeeeeg, tragiskt!
det är ju fint väder idag?! ovanligt asso.
jag har tagit en promenad med shira också så jag fick lite
luft, skönt. men nu ska jag ta och laga mat, får se hur de går.
brukar inte bli så lyckat. hajdooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0