söndagar, så jävla tråkiga!

vad fan ska man göra på
söndagar? finns verkligen ingenting
att göra, typ en "sitta hemma" dag.
usch, har varit rastlös hela dan idag,
och då blir jag stressad, och när jag
blir stressad så får jag magkatarr så
då fick jag ont i magen osv.
HAHHAHA, asså fan vad tråkigt
jag har.
ska skriva av mig lite nu,
haha, ni behöver inte läsa
om ni inte vill (:

asså jag har tänkt lite idag,
på senaste tiden har jag varit
ganska emo, för att jag har tänkt
på massa saker, att jag inte har många
vänner, att jag aldrig kommer få en kille
att jag är så jävla blyg, att jag inte mår
bra, att jag är sjuk osv.
men vafan, dåligt självförtroende har
jag, som fan! vad leder det till egentligen?
ne ingenting.. och varför ska man vara på
dåligt humör hela tiden, det leder bara till
att personer får fel uppfattning och allting.
det blir inte bra då har jag kommit på.
så nu ska jag bygga upp mitt självförtroende
och bli positiv till allting, ska inte vara blyg mer!
det leder mig ingenstans.. så de så.
tror ni de kommer gå? kanske. ska försöka iaf.
PUSSSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: rebbeckkka :) <3

Det är bra felicia <33 jag ska störta deej så gott jag kan gumman <33

det bästa är att vi har varandra <333

forever <3

2010-04-04 @ 23:33:17
Postat av: feliciabergstrand

ah,

jag älskar dig! (L)

2010-04-04 @ 23:40:34
URL: http://fffeliciabergstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0