pinsamt läge :D

hejjhejj, sitter och inte har
något liv just nu, ska nog gå
ut med becka en stund till piren
eller nåt. kommer bli beroende av
att gå till piren sen :o
iallafall, mamma har åkt till
lund nu i 2-3 dar så mormor ska
vara här hemma, och jag är ju
hundvakt dom här dagarna då -.-
men shira är efterbliven och bara
sover, hon vill inte prata med mig ):
yesyes, och idag, skulle becka skjutsa
mig på cyklen, tror ni inte hon kör in
i kanten och vi ramlar framför
alla tenhultare -.-
HAAHHAHA, de va bara liiiiite pinsamt (a)
och, så är de en vänförfrågning på facebook
som sprökar )):
HAAAHHA, den kommmer, försvinner, kommer
försvinner.. efterblivet, ajja hejdå


mobba mig inte, jag skulle färga håret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0