pasta bolgonese, hähähähä

har nyss varit och ätit på
dal baffo med pappa och
ellica, mycket gott men är
as mätt nu. och nu ska jag
kolla klart på extreme home
makover
, sen ska jag städa
lägenheten heeeeelt rent.
för att jag har lovat mamma
det, hehehhe. inte bra o lova
saker (a) och sen ska jag &
mamma gå över och äta hos
mormor, och sen ska jag vara
med becka. vi ska sitta vid datorn
heeeela kvällen.
och imon kanske det blir frida
eller nåt. sen på torsdag åker
vi iväg till dumme mosse med
tjejgruppen, jag, frida, emelie, becka
ebba, mergime, pia och yvonne.
kommer bli as najs, bara vi tjejer.
i love it (L) pussssssss

Kommentarer
Postat av: rebbeckkka :) <3

Mums mums <333



HAHAH omg kommer inte klara mej utan vårat lan på natten eller data AHAHA :p

kan inte spela happy aqvarium då :P <3



Men det kommer bli skoj tror jag och hoppas det <333

2010-04-06 @ 01:22:46
Postat av: feliciabergstrand

HAAHAA, vi ska ha

kuddkrig, pyamas party

massa, :D

2010-04-06 @ 01:27:10
URL: http://fffeliciabergstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0