har T-R-Ä-Ä-Ä-Ä-N-A-T

tro det eller ej men jag har
tränat! med min ek.
har haft en bra födelsedag
idag & tack för alla som har
grattat mig ♥
iallafall, har varit på stan
med fridutt, hittade en tröja
tyvär orkar jag inte ta kort
på den, är heeeelt slut.
orkar inte röra på mig!
och nu kollar jag på uggly
betty, sen ska jag duscha
sen despret.
imon blir de kolla på hv.
pussssssssss

frida ek, du är den som får
mig att må bra. du är den
som gör mig lycklig.
den som alltid finns där.
du ställer alltid upp och
hjälper en igenom det svåra.
jag är så jävla glad att jag
har dig och jag vill inte förlora
dig. för vad som än händer kommer
du alltid vara en del av mig.
du är en så sjukt bra vän.
jag tänker aldrig släppa taget
om dig, jag vill bara att du ska
veta att du är den mest underbara
vän som finns.
jag älskar dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0