tredje inlägget idag.

vaknade halv tolv idag.
nejj jag är ingen sömntuta.
sen satte jag mig vid kära
dator och fixade lite. sen kollade
lite på tv, sen fixade jag mig och
sprang till bussen men då var ju inte
emelie på den bussen, så fick gå upp
och hämta smink och sen gick jag till
bussen igen, och vad hände när
jag gjorde det, jag halkade ofc.
sån bulle. men det är fan skit halt ute nu.
iallafall, sen åkte vi till stan och träffade
emelies kompis och hans kompisar.
så gick vi as långt och sen tog jag och
emelie bussen till hem.
sen blir det sova med becka, ska bara
städa klart först. och imon blir det också
becka, treeeeeevligt. har inte träffat
henne sen vi slutade skolan typ.
men nu ska jag dra, pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0