inlägg från igår.

skriver inlägget från igår eftersom
jag inte hann igår.
igår va jag med emelie & frida
på a6, träffade också jacob
och ramsus. så vi va med dom lite
sen drog vi till stan och träffade
amanda och ebba. sen träffade
vi emma och tina också så va vi
med dom med, sen gick vi till p-huset
och värmde oss, sen åkte vi hem.
och när jag kom hem så fixade jag mina
naglar som blev helt okej, det ser inte ut
som att jag har lösnaglar fasst det är det.

och idag blir det mammas kompisar.
äta mat och spela spel och såååå.
hade helst velat va ute men nejnej
då ska jag va med min lilla mamma.
yeye, sen blir det inga mer nyår med
familjen, då blire ut.

och jag saknar lilla rebecka som jag inte
har träffat på jätte länge. haha, henne
ser man nästa år då. pussssss

före: real-life-brush-on-gel lösnaglar (julklapp) 


efter: rosa nagellack med glitter från åhléns 25 kr st.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0